Spam for Tha Emprah

sigmar93

Utente
ragazzi per esperienza personale se non siete costretti non comprate più AMD , a livello di compatibilità con giochi e software non è il massimo.

NathanX

Utente
@Leaniv è tutto molto bello, e sono pienamente a favore del modo di lavorare di AMD, per ogni nuova feature un'alternativa open source di livello accettabile. ritengo altresì scorrette certe pratiche di Nvidia.

Detto questo rimane pero' il fatto che io ho un PC che fa girare quasi tutto a livello ultra e a EC non ci posso proprio giocare. Verosimilmente tornerò a Intel+Nvidia quando lo rifarò.

NathanX

Utente
Bah, non avete idea di quanto mi faccia rosicare sto gioco..... posso fare max una partita poi con quei magnifici <20fps devo prendere due moment.... però quella singola partita me la godo :D

Grigdusher

dietro ad un cespuglio
STAFF
Patch #16 HOTfix 1 – May 2

-Quadgun accuracy has been lowered to have “OK” accuracy.

-The timing window of all melee attacks was adjusted to ensure that the weapon clang/parry occurs correctly in a few buggy situations.

-Shield Durability icon in now being correctly displayed for the SM Storm Shield class.

-A bug with the overtime system in the Imperial Fortress Harkus has been fixed and the overtime winner is now correctly declared.

-Voice-overs for spotting players and vehicles now correctly plays back in 3D, allowing only people near the spotter to hear the shouts. This fixes a bug where the entire faction was hearing spotting audio!

-The out of bounds zone outside of the Cap A building in Olipsis Refinery has been extended a bit past the crates behind the building. This should give defenders a bit more breathing room when doing patrols outside A!

-In the Imperial Fortress Harkus map, the spawn points on the wall can now be correctly used as spawn points when Cap A is contested AND the destructible gate is intact and not broken.

Alto